Wciągniki łańcuchowe przejezdne typu: WŁ-P
Wersja specjalna – wykonanie przeciwwybuchowe
– stałe dopuszczenie Urzędu Dozoru Technicznego,
– stosunek masy do udźwigu porównywalny do wskaźników producentów światowych,
– łańcuch nośny wykonany ze specjalnej stali stopowej obrabianej cieplnie o najwyższych parametrach wytrzymałości DIN 5684 – klasa 8,
– hak ładunkowy zabezpieczony sprężyną,
– uniwersalne poprzez proste dostosowanie do różnych szerokości toru jezdnego,
– łatwe w obsłudze i montażu na torze jezdnym otwartym i zamkniętym (bez demontażu odbojnic),
– zmniejszona do minimum odległość A; od toru jezdnego do gardzieli haka ładunkowego,
– niezawodność działania,
– zdublowana zapadka hamulca,
– elementy nośne wykonane ze stali wyższej jakości obrobionej cieplnie.
Dane techniczne | ||||||||||
Typ wyciągnika | WŁ-05P | WŁ-10P | WŁ-15P | WŁ-25P | WŁ-32P | WŁ-50P | WŁ-80P | WŁ-100P | ||
Udźwig | [t] | 0,5 | 1 | 1,5 | 2,5 | 3,2 | 5 | 8 | 10 | |
Wysokość podnoszenia Hp. | [m] | 3m dla wykonania standard; max. 30 | ||||||||
Liczba cięgien | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | ||
Siła podnoszenia | [daN] | 28 | 31 | 21 | 32 | 42 | 46 | 48 | 48 | |
Masa dla Hp=3 | [kg] | 22 | 37 | 40,5 | 68 | 69 | 112 | 183 | 194 | |
R toru minimum | [m] | 1 | 1,3 | 1,3 | 1,5 | 1,6 | 2 | 2 | 2 | |
Zakres toru jezdn. | [mm] | 50-90 | 60-106 | 66-106 | 98-143 | 110-170 | 106-170 | 143-200 | 143-200 | |
Zakres szerokości toru jezdnego dla wykonania standard „b”dla innego zakresu toru jezdnego podać szerokość toru „b” | ||||||||||
A | [mm] | 315 | 335 | 370 | 465 | 470 | 500 | 600 | 640 | |
B | [mm] | 246 | 285 | 285 | 360 | 365 | 450 | 545 | 545 | |
C | [mm] | 135 | 164 | 164 | 212 | 217 | 274 | 320 | 320 | |
D | [mm] | 28 | 28 | 28 | 32 | 32 | 39 | 44 | 44 | |
E | [mm] | 98 | 118 | 118 | 126 | 130 | 160 | 170 | 170 | |
F | [mm] | 45 | 42 | 42 | 42 | 34 | 40 | 46 | 46 | |
G | [mm] | 156 | 162 | 162 | 176 | 180 | 197 | 197 | 197 | |
H | [mm] | 158 | 204 | 204 | 255 | 282 | 326 | 365 | 365 | |
I | [mm] | 70 | 80 | 80 | 96 | 106 | 120 | 160 | 160 |